progamy
lojalnościowe

Specjalizujemy się w programach lojalnościowych z kilku względów. Po pierwsze są one dziś jednym
z centralnych punktów działań BTL. Po wtóre programy lojalnościowe to powrót to podstaw. W tego rodzaju
programach wraca się do bezpośrednich relacji budowanych z Klientami na różnych płaszczyznach.
W końcu robimy to również dlatego, że są to bodaj najbardziej efektywne kosztowo narzędzia,
jakimi dziś dysponuje marketing.

Dobrze poprowadzona polityka lojalnościowa przedsiębiorstwa może przynieść firmie zyski na lata i ochronić ją
przed rynkowymi fluktuacjami szczególnie w okresie mniej stabilnych budżetów. Podobnie i źle prowadzone polityka
lojalnościowa może zrazić Klientów i sprawić, że odwrócą się nawet od dobrego produktu lub usługi na rzecz konkurencji.
Istotne jest to, żeby unikać błędów, które mogą drogo kosztować.

Od wielu lat prowadzimy działania lojalnościowe dla firm i widzimy, że nadal cieszą się one ogromną popularnością wśród Klientów.
Obserwujemy jednak powoli przemieszczający się akcent z bezpośrednich nagród za zakupy w stronę specjalnych przywilejów
i jakości obsługi, które gwarantują budowanie lepszych relacji na przyszłość, bez konieczności wydawania większych
pieniędzy. Dlatego celem niektórych programów staje się coraz częściej : czas, jakość obsługi, dostęp do informacji
oraz zwyczajne docenienie Klienta.

So What realizuje programy, promocje i konkursy SMS z wykorzystaniem tradycyjnych platform.
W naszych programach motywacyjnych zwracamy się jednak coraz częściej w stronę nowszych technologii
w tym bardzo rozbudowanych aplikacji mobilnych do obsługi programów: zbierania punktów, rejestracji
zakupów, realizacji kuponów, geotargetowania itp.

Nasze działania lojalnościowe obejmują strategie średniookresowe oraz taktyczne działania
krótkookresowe pozwalające osiągnąć realny efekt lojalności, a nie tylko powtórzony
zakup. Słowem sprawimy, żeby klienci chcieli wracać nie tylko dla nagrody,
ale z poczucia satysfakcji, którą daje im Państwa produkt
i wyjątkowa obsługa.